piątek, 5 kwietnia 2013

OPI The Bond Girls Collection 2013

Przeglądając dzisiaj stronę internetową pewnego sklepu natknęłam się na JAKIEŚ NOWE LAKIERY OPI. Najpierw patrzę i zastanawiam się co to jest, nie widziałam jeszcze tych kolorów. Otwieram więc stronę i patrzę bliżej, są to jakieś nowe PIASKI!
I doczytuję, że jest to kolekcja THE BOND GIRLS COLLECTION 2013.
Jest to najnowsza kolekcja na lato 2013, która jest inspirowana DZIEWCZYNAMI JAMES BONDA, a dostępna ma być od kwietnia 2013.


żródło
źródło


W skład kolekcji wchodzi 6 lakierów Liquid Sand: 
- Solitaire  – ujmująca, diamentowa biel 
- Honey Ryder nieokiełznane, błyszczące złoto
- Pussy Galore  – lekki, kobiecy róż z idealną ilością brokatu
- Tiffany Case – klasyczny błękit, na który warto zwrócić uwagę
- Jinx – hipnotyzujący, matowy koral z odrobiną połysku
- Vesper – zagadkowy i intrygujący, głęboki fiolet


Opis kolorów pochodzą z tej strony klik.
Co o nich myślicie?
Czy któryś zagości w waszych zbiorach?
Ja dla siebie zamówiłam już Honey Ryder i Pussy Galore.
Ale jak zobaczyłam swatche pozostałych kolorów to też je zapragnęłam!
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz