czwartek, 23 maja 2013

Rossmanowska promocja

Pewnie każda z was już wie, że od dzisiaj 23.05 do 29.05 trwa promocja w Rossmannie 40% na kolorówkę i kosmetyki do pielęgnacji twarzy.
Poleciałam dzisiaj z samego rana, żeby nie było kolejek przy szafach, bo przecież ostatnim razem to jak dowiedziałam się w połowie o promocji to na połowę rzeczy się nie załapałam.
Mimo, że teraz wiedziałam o promocji wcześniej jakoś mnie ona za bardzo nie ruszyła, bo przecież ja wszystko mam i już niczego nie potrzebuję. I byłam z siebie mega dumna, że mam właśnie takie podejście. Jednak we wtorek nasłuchałam się wspaniałych opowieści znajomej na temat błyszczyko-pomadki/ lakieru do ust z L'oreala. Pamiętając o promocji stwierdziłam, że jest to dobry czas, aby zaopatrzyć się w jeden z tych kultowych produktów. A, że zbliża się Dzień Matki to też okazja, żeby kupić już prezent.



Dlatego do domu wróciłam z lakierem L'oreal Shine Care 101 Lolita, jest to delikatny róż z drobinkami. W cenie regularnej kosztuje ok 38zł, dziś to 23,39zł.
L'oreal 101 Lolita



L'oreal 101 Lolita

L'oreal 101 Lolita

 Drugim jest L'oreal Shine Care 102 Romy, lekko ciemniejszy niż Lolita róż, jednak bez drobinek.
L'oreal 102 Romy

L'oreal 102 Romy

L'oreal 102 Romy


Do koszyka wpadł mi jeszcze tak całkiem przypadkiem czarny tusz z Maybelline. Maskara kosztowała 19,49zł z 32,50zł.
Maybelline Colossal Volum Express

A że tusz był samotny to do kompletu dostał jeszcze drugi z Rimmela, korzystam z promocji, bo moje tusze już powinny lądować w koszu, także czas na zmianę. Jest to maskara ''otwierająca oko'' zobaczymy jak się sprawdzi. Cena 18,59zł cena regularna to ok 31zł.
Astor Big Beautiful LovelyDoll

A, że ostatnimi czasu głowę zaprzątają mi lakiery do paznokci to do koszyczka wrzuciłam lakiery z Salon Pro od Rimmela, z wcześniejszych wersji byłam zadowolona, a z Salon Pro jeszcze nic nie miałam to postanowiłam spróbować.
I takim oto sposobem stałam się właścicielką miętowego lakieru 500 Peppermint. W zeszłym tygodniu byłam w Hebe i chciałam kupić Mint Candy Apple od Essie, bo drugi lakier był za 1zł. Ale akurat tego koloru nie było. Myślę, że Peppermint będzie godnym zastępcą. Lakier ten kosztował 11,39zł z 18zł.
Rimmel Salon Pro 500 Peppermint

Drugi lakier to słodka, lecz delikatna pomarańczka 705 Reggae Splash. Po prostu ten pomarańcz mnie urzekł i musiałam go mieć. Cena 11,39zł.
Rimmel Salon Pro 705 Reggae Splash

Ostatnim był zaś ciężki do zidentyfikowania kolor, bo ni to czerń ni fiolet takie coś pomiędzy, czyli 711 Punk Rock., również za 11,39zł.
Rimmel Salon Pro 711 Punk Rock


Miałyście któryś z  tych produktów?
Co o nich myślicie? 
Pozdrawiam,
Karolina!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz