sobota, 25 stycznia 2014

TAG: MOJE USTA

Nigdy nie miałam się za ustomaniaczkę, jednak jak spojrzałam na swoją kolekcję produktów do ust to stwierdziłam, że coś tu jest nie tak.
Obejrzałam ostatnio TAG Szavki do którego was odsyłam, bezpośrednio możecie kliknąć w ten link i przeniesiecie się na YT.

I stwierdziłam, że czemu nie robić na blogu takiego tagu.
Zaczynajmy :)

1. Czym pielęgnujesz swoje usta?

W okresie zimowym to zawsze pod ręką mam balsamy i masełka do ust. Obecnie Lip Butter z Nivea o zapachu karmelu, miętuska Balmi i Blistex też miętowy. Do tego 2-3 razy w tygodniu używam scrubu do ust. Obecnie używam Sherpet Lemon z Bomb Cosmetics.


2. Ile szminek/błyszczyków posiadasz w swojej kolekcji?

Tego pytania obawiam się najbardziej, bo szczerze... nigdy wcześniej nie liczyłam swoich kolekcji. Ale na poczet tego tagu postanowiłam to zrobić :)
I wyszło, że w swojej kolekcji posiadam 25 szminek, 16 błyszczyków, 5 szminek w kredce i 6 balsamów do ust.

3. Moja pierwsza szminka.

Z tego co sobie przypominam to było w gimnazjum, a w tym czasie siostra kolegi była konsultantką Avon i dostałyśmy wraz z koleżankami próbki CZERWONYCH SZMINEK, szczerze to była masakra. Ale wtedy czułam się taka mega dorosła. Później miałam swój pierwszy błyszczyk od Bourjois, który dostałam od cioci i to był taki delikatny róż. Tego produktu naprawdę długo używałam i był dość fajny. :)

4. Szminka/błyszczyk której/którego ostatnio najczęściej używasz?

Kiedyś w mojej kosmetyczce gościły tylko błyszczyki, do szminek nie byłam przekonana. A teraz błyszczyki leżą i się kurzą, a coraz to częściej sięgam po pomadki.
Po te sięgam najczęściej, ponieważ znajdują się w mojej torebce. 

Od lewej Rimmel z serii Kate nr 16, L'oreal Romy, Bourjois Peach on the Beach, L'oreal Lilita, Rimmel Airy Fairy, Benefit A-lister, Rimmel 103

5. Której/Jakiej firmy produkty do usta lubisz najbardziej?

Ciężko wskazać mi jedną, bo z każdej coś lubię. Ale ostatnio najczęściej sięgam po szminki Rimmel, więc chyba tu ulokuję swoją odpowiedź.

6. Ulubione wykończenie?

Matowe i shine.

7. Jaka szminkę kupiłaś ostatnio?

Ostatnio kupiona szminka to ta z wyprzedaży w Rossmannie, także będzie to
Astor - Va Va Voum i Loved Up oraz Maybelline Colour Whispers  Lust for Blush i Neverending Pink. A ich zdjęcia znajdziecie tu.

8. Jak przechowujesz swoje produkty do ust? 

Przechowuję je w dwóch miejscach. W osłonce do podgrzewaczy z Ikea oraz w jednej szufladce w pudełeczku z Biedronki.
Za nim zdążyłam zrobić zdjęcia do tego posta to zdążyłam zmienić miejsce przechowywania.
Teraz wszystkie szminki i błyszczyki znajdują się w jednym koszyczku z Biedronki.
Nie jest to sposób idealny, ale może w najbliższym czasie coś się jeszcze zmieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz