środa, 29 stycznia 2014

TAG: WSZYSTKO O OCZACH / ALL ABOUT EYES

1. Ulubiony krem/serum pod oczy?

Nie mam ulubione kremu pod oczy, ale chętnie używam żelu pod oczy z Floslek. Na zdjęciu ten z arniką. Szału nie ma

2. Ulubiony korektor pod oczy?

Moim ulubionym korektorem jest Bourjois Healthy Mix, ale ostatnio często sięgam po Collection numer 2.
Oba korektory mają formułę zastygającą. Bourjois musimy wycisnąć na dłoń/wacik, a Collection ma swój aplikator, którym możemy od razu nałożyć produkt na oczy. Jednak w opakowaniu jest trochę mniej produktu. A będąc w Polsce ich cena jest podobna.

3. Ulubiony produkt do brwi?

Dopiero od niedawna zaczęłam sięgać po produkty do brwi, nie jestem jeszcze do końca pewna czy dobrze ich używam, ale chętnie sięgam po kredkę do brwi od Catrice w odcieniu 020.

4. Ulubiona baza pod cienie?

Moją ulubioną bazą jest baza Artdeco. O której nawet wspominałam przy ostatnim denku :)

5. Ulubiona paletka cieni? (musisz wybrać jedną)

I po co ten nawias? Jak ja mam wybrać jedną paletę... hmm skoro takie są warunki to będzie to paletka Urban Decay Naked 1, ponieważ mogę nią wykonać makijaż zarówno na dzień jak i na wieczór. A do tego ma fajną gamę kolorystyczną. 
Przemyślałam ten wybór i powiem, że paletki INGLOT, bo same wybieramy kolory, które nas interesują i ile ich potrzebujemy. Mogą to być paletki już od 2 cieni po 20!! 

Weźcie głęboki oddech i spójrzcie na załączone zdjęcia:


JAK W TAKIM WYPADKU MOŻNA WYBRAĆ JEDNĄ?

6.Ulubiony płyn do zmywania makijażu oczu?

Wciąż jestem w trakcie poszukiwania mojego idealnego, ale jak na razie będzie to płyn micelarny z Tołpy. A zaraz za nim płyn micelarny z L'oreal.*W kolejce na test czeka jeszcze Garnier, zobaczymy jak się sprawdzi. Już niedługo*.

7. Ulubiony tusz do rzęs?

Na obecną chwilę jest to tusz Max Factor 200 kcalorii. Ponieważ ładnie wydłuża mi rzęsy i ich nie skleja.

8. Ulubiony eyeliner? (żelowy, kredka, w pisaku?)

Wciąż szukam. Zależy to od dnia, ale preferuję eyelinery żelowe mam ten z Rimmela, ale z niego nie jestem zadowolona - w kolejce czeka eyeliner z Maybelline. Lubię też eyeliner w pisaku z L'oreal (ten grubasek, nie wysycha i dobrze się nim maluje).
Mimo, że mam dwie lewe ręce do kresek! To nie stoi mi na przeszkodzie zakupu eyelinerów!

9. Ulubiony pojedynczy cień?

Jak z 50 *policzyłam* cieni wybrać jeden? Ostatnio do makijażu dziennego sięgam po Pupa 50's Dream Luminys Silk 501. Taka brzoskwinka! Przyciemnione wewnętrzne kąciki i makijaż oka gotowy!


10. Ulubione okulary przeciwsłoneczne?

 Nie wiem czy dobrze w nich wyglądam, ale lubię te w kształcie klasycznych Raybanów.
Swój egzemplarz zakupiłam w C&A za ok 20zł.
Chciałabym markowe okulary, ale często je gubię albo psuję i raczej serducho by mnie bolało jakby taki designerski produkt szybko skończył swój żywot.
Cieszmy się z tego co mamy :) 
 A tak w nich wyglądam. *Oczywiście robiąc zdjęcia nie zauważyłam, że odbiła się moja ręka w okularach, sorry*.

Co myślicie o takim tagu?
Jeśli macie chęć udzielcie swoich odpowiedzi w komentarzach, chętnie poczytam :)


Pozdrawiam,
Karola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz