wtorek, 8 kwietnia 2014

#1 Małe porównanie Rimmel vs OPI // Reggae Splash & Where Did Suzi's Man-go?

 W zeszłym tygodniu przywędrował do mnie ostatni marcowy zakup, a mianowicie miniaturki z ostatnich kolekcji Brazil od OPI.
Dziś chciałabym pokazać wam Where Did Suzi's Man-go?

Gdy wypakowałam go z pudełeczka rzuciło mi się w oczy niezwykłe podobieństwo między Suzi, a Reggae Splash z serii zaprojektowanej przez Kate Moss dla Rimmel. Na zdjęciu jednak widać, że Suzi jest ciemniejsza, a Reggae jest bardziej rozbielony.
Jednak w świetle dziennym różnica jest zdecydowanie mniejsza.
Dlatego pomyślałam, że fajnie byłoby zestawić ze sobą te lakiery.


1. Dostępność 
  • Suzi dostępna jest stacjonarnie w Sephorach i Douglasach. Poza tym w sklepach internetowych.
  • Reggae możemy kupić w każdej drogerii, w której znajduje się szafa Rimmel. Rossman, Natura, Hebe, SuperPharm oraz sklepy internetowe. 
2. Pojemność
  •  Suzi dostępna jest w dwóch pojemnościach. 
    • W zestawie 4 miniaturek o pojemności 3,75ml
    • Solo o pojemności 15ml
  • Reggae dostępny jest jedynie o pojemności 12ml.
3. Opakowanie
  • Patrząc na zdjęcie wyżej nie sposób nie porównać opakowań. Oba lakiery zapakowane są w szklane buteleczki z czarnym matowym koreczkiem. 
4. Pędzelek
  • Jak to w przypadku lakierów OPI bywa, pędzelek jest szeroki i wygodnie się nim maluje, gdy jest w normalnej wersji. Przy miniaturkach jest problem taki, że wszystko jest mniejsze, więc dla mnie utrzymanie i wygodne malowanie sprawia trochę trudności. Ale nie jest tak źle.
  • Seria Salon Pro od Rimmel charakteryzuje się szerokimi pędzelkami, którymi łatwo się maluje. 
5. Trwałość
  • Po trzech dniach widać starte końcówki i lakier powoli zaczyna odpryskiwać.
  • Podobnie jak Suzi, bez zarzutu utrzymuje się przez 3 dni. Później muszę zmyć. 
    • Ale tak już z moimi paznokciami jest, że żaden lakier nie utrzymuje się dłużej :(
6. Cena
  • Zestaw 4 miniaturek kosztuje od 60zł do 70zł. Zależy czy stacjonarnie czy w internecie.
    • Natomiast duży 15ml lakier kosztuje od 30-50zł. 
  • Lakiery Rimmel w cenie regularnej kosztują ok. 18zł, ale często można trafić na promocję w szafach :)
Który spodobał wam się bardziej?
A może macie już je w swojej kolekcji?

4 komentarze:

  1. Świetne porównanie :) Pomarańczowy to nie jest mój kolor, ale podobają mi się, bo są dosyć subtelne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ładnie będą wyglądać na opalonych dłoniach i długich paznokciach.
      Pomarańcz jest specyficznym kolorem, bo niestety nie pasuje do wszystkiego.
      I jest taki wiosenno-letni. Jak za oknem duchota, a słońca brak to takie pazurki fajnie działają :D

      Usuń
  2. Ten pastelowy podoba mi się dużo bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier z Rimmel- średnio mi się podoba na paznokciach, w zasadzie pasuje tylko do opalonych dłoni

    OdpowiedzUsuń