czwartek, 15 maja 2014

Majowe zakupy / Organique, Anastasia Beverly Hills, Fresh&Natural, Holika holika

Dziś już 15sty dzień miesiąca, więc wypadałoby się ''pochwalić'' co przybyło mi przez te dwa tygodnie. A, że dziś przyszły mi dwie paczki to tym bardziej wypada wspomnieć.
Po pierwsze powiem, że na razie nie jest źle i mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniu i w końcu uda mi się kupić tylko 13 produktów kosmetycznych.
Raz w tygodniu staram się (bo nie zawsze mi to wychodzi), pojechać do Zielonej Góry *miejscowości 20km od mojego miejsca zamieszkania* na gymball wraz z kuzynką, a że siłownia znajduje się obok Centrum Handlowego to zawsze tam zaglądam, tak też było tym razem. 
Wybrałam się do Organique oczywiście po wcześniejszym zapoznaniu się z internetem. I zobaczeniu, że do swojej oferty wprowadzili woski zapachowe.
Na razie oferta jest niewielka, bo mamy do swojej dyspozycji tylko 9 zapachów, ale od czegoś trzeba zacząć.
Wax Melt są zapakowane w kartonik, na którym widnieje nazwa zapachu oraz mały rysuneczek, który może nas naprowadzić na ''zapach'' oraz kolor wosku, bo jak widzicie na zdjęciu mają taki sam kolor jak rysuneczki.
Opakowanie zawiera 14gram wosku, dla porówania Yankee Candle ma 22g.
Woski kosztują 6,90zł za sztukę.
*Właśnie palę różany i jest naprawdę intensywny.*
Zdecydowałam się na zapach różany, który bardzo lubię, uspokaja mnie oraz trochę egzotyczny koktajl liczi i mango.
To jedyne niekosmetyczne zakupy w tym poście.
Kupiłam jeszcze dwie bomby do kąpieli, korzystam póki mogę, bo planuję remont łazienki i wannę chcę, a raczej ze względów praktycznych muszę/powinnam zamienić na prysznic. I nie będzie już długiego leżakowania w ciepłej pachnącej wodzie.
Skusiłam się na guavę, bo spodobał mi się zapach w sklepie, lekko owocowy troszkę słodki.

A druga kula to.... kokos. A jakże by inaczej, bardzo lubię olej kokosowy z Orgnique, chociaż ma zaporową cenę, ale wcześniej u siebie ani w ZG nie spotkałam się z innym. *Teraz już znalazłam i za 1l zapłaciłam tyle co za 200ml w O.*

Z każdej strony atakują mnie i zapewne was też skarpetki peelingujące. Cena za polskie wynalazki jest zaporowa, więc zdecydowałam się na koreańską wersję Baby Silky Food z Holika Holika za 6,97$, do zamówienia dorzuciłam plasterki na wągry, które mają naprawdę słodkie opakowanie za ok, 2,70$. Z darmową przesyłką. 
To było moje pierwsze zamówienie na ebay i myślę, że jednak nieostatnie. A z tego powodu mój portfel zaczyna płakać. Plasterki właśnie ściągnęłam z nosa *nie odpadł* i niby nie widać czarnych kropek, ale z oceną powstrzymam się do jutra, gdy będę lepiej widzieć czubek swojego nosa. 
Za skarpetki będę się zaraz brała, ale zapoznałam się z instrukcją i nie wiem jak ja wytrzymam ponad godzinę. Aż się boję, ale trzymajcie kciuki, żeby stopy mi nie odpadły.


 Sprzedawca do zamówienia dorzucił mi kilka próbek, które z chęcią wypróbuje, może akurat trafi się jakaś perełka. Dobrze, że większość ma opis w języku angielskim, bo znaczków nie umiem czytać.
Może akurat coś się wyśmienicie sprawdzi i będę chciała pełne opakowanie :D
Z celów technicznych zamówienie złożyłam 1 maja z samego rana, a zamówienie było u mnie 14tego.
Do sprzedawcy zbytnio nie musiałam się odzywać, ale zamówienie zostało wysłane naprawdę szybko, więc z chęcią go polecę iamlove-shop.
 Do tej pory nigdy nie zwracałam większej uwagi na podkreślenie brwi, swoje mam naturalnie czarne, gęste i cholernie szybko rosnące - zamieniające się w busz. Ale odkąd przeglądam blogi/youtube'a to praktycznie każdy je jakoś podkreśla, więc i ja postanowiłam.
W zeszłym roku zakupiłam kredkę Catrice, ale jakoś mi to nieudolnie szło i nie podobał mi się efekt.
A teraz dziewczyny zaczęły zachwalać produkty Anastasia Beverly Hills, a mnie długo namawiać nie trzeba. 
Chciałam zamówić ze strony producenta, bo ceny mają naprawdę atrakcyjne, podobała mi się paletka wosków. Niestety nie wysyłają do Polski, a bawić się w sortownie i inne nie miałam ochoty, więc odbiłam od tematu. Trochę zawiedziona, że nie będę miała okazji sprawdzić tych produktów na sobie. Bo przecież woski i pomada do brwi robią furorę.

Jakiś czas później na instagramie dotarła do mnie informacja, że produkty ABH, w bardzo okrojonej ilości są dostępne na stronie Beautybay, niestety gdy składałam zamówienie dostępne były tylko pudry i kredki. Teraz widzę, że poszerzają asortyment i mają dostępne pomady. 
To były moje drugie zakupy na BB, więc się niczego nie obawiałam przesyłka przyszła do mnie po 9 dniach od złożenia zamówienia. Brow Powder Duo to puder do brwi, opakowanie zawiera 1,6g produktu w dwóch odcieniach i kosztuje 22,20€. Można też kupić w komplecie z szablonami brwi, pęsetą, pędzelkiem do aplikacji i grzebyczkiem do rozczesania oraz żelem do utrwalenia za kwotę 65,20€.
Samo brow duo, który obecnie jest dostępne w 7 kolorach. (Ogólnie ABH w swojej ofercie ma 11 odcieni, nie wiem jak to się stało, że mojego obecnie nie ma na BB, może został wykupiony).
Zdecydowałam się na Medium Brown, niestety nie miałam jak sprawdzić kolorów i troszkę w ciemno musiałam wybrać. I myślę, że mi się udało.
Oczywiście przed pokazaniem wam musiałam zanurzyć w nim swoje łapska, a raczej pędzel, żeby sprawdzić czy to jest to.
Realizacja zamówienia zajęła 12dni.
Przesyłka była darmowa.
Medium Brown

Podczas wieczornego przeglądania blogów trafiłam na wpis Suzie z bloga Hello October.
I zobaczyłam, że Pomady dostępne są na stronie Cult Beauty. Nawet wcześniej nie znałam tej strony, ale od razu ją odwiedziłam. 
Dopbrow poamde dostępna jest w 5 odcieniach Blond, dla dziewczyn o jasnej karnacji, jasnych włosach i brwiach. Tu jest łatwy sposób na wybranie. Później robią się małe schody, bo kolory są do siebie bardzo zbliżone, a są to Auburn, trochę brudny brąz z domieszką czerwonego - tak bynajmniej wygląda na zdjęciach. Chocolate - który zamówiłam ciepły brąz. Dark Brown - ciemny brąz, jednak trochę zimniejszy niż czekoladka. I najciemniejszy z odcieni Ebony, myślę, że sprawdzi się u dziewczyn z ciemną karnacją, ciemnymi *czarnymi* włosami i lubiącymi mocno podkreślone brwi.
Wieść głosi, że pomady są mocno napigmentowanie, nie miałam jeszcze okazji tego sprawdzić, ale na pewno zdam wam relację!


Od lewej Chocolate, Dark Brown
 Oprócz Pomade w paczce znalazłam 3 próbki. Realizacja zamówienia trwała 7dni. Jednak przesyłka na świat do 50£ jest dodatkowo płatna. Do Polski kosztuje 6£. Dla zamówień powyżej 50£ jest darmowa. Pomady kosztowały 15£.

 
 Ostatnim zamówieniem do tej pory jakie złożyłam to zamówienie na Fresh&Natural, w dniu kiedy mieli promocję -50% na wszystko oprócz zestawów.
 Zdecydowałam się na sól do kąpieli o zapachu róży *to będzie zapach tego miesiąca, bo coś często po niego sięgam* i peeling do ciała o zapachu malin.
Jestem bardzo ciekawa tych produktów i mam nadzieję, że się polubimy. Na razie czekają w kolejne :)

Miałyście, któryś z tych produktów? Jeśli tak to dajcie znać co o nich myślicie! A jeśli nie to też proszę wyraźcie swoje zdanie! Z chęcią przeczytam wszystkie komentarze!

2 komentarze:

  1. Widzę, że celujemy w te same kosmetyki z Organique ;) Sama ostatnio skusiłam się na woski oraz kule kokosową. Guavę miałam wcześniej i miło wspominam.
    Też miałam ochotę na te skarpetki i zestaw do oczyszczania nosa. Daj mi znać czy warto.
    Czekam na też na recenzję produktów Anastasia Beverly Hill, szczególnie swatche ;)
    Też rozważam zakup, ale mam problem z odcieniami. Np Aqua Brow z Mufe żaden mi nie pasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i mi guava przypadnie do gustu. ;)
      Skarpetki już użyłam, ale czekam na tą jaszczurkę, która ma mi schodzić ze stóp - ponoć ok 5 dnia to się dopiero zaczyna. Więc jeszcze 3. :)
      A co do zestawu to mam mieszane uczucia, niby trochę oczyścił, ale nie wszystko i nie tak jak się spodziewałam. Może powstrzyma na dłużej powstawanie nowych kropek. *Oby, bo jak nie to będę zawiedziona.*

      Szkoda właśnie, że ABH nie jest dostępne u nas stacjonarnie, bo co z tego, że w internecie sobie posprawdzamy odcienie jak to zawsze jest jakoś inaczej jak się widzi na żywo. Chociaż to i tak jest już duże ułatwienie to nic wg mnie nie zastąpi stacjonarnych zakupów.

      Usuń