niedziela, 23 sierpnia 2015

Antipodes, Hosanna H2O Intensive Skin-Plumping Serum


Witam się z wami po długiej przerwie! 
Co tam u was słychać? Ja wróciłam z urlopu, z nowym pokładem energii do pracy, a raczej mam taką nadzieję! W dzisiejszym poście chciałabym się z wami podzielić moim hitem do pielęgnacji. :)



Jest nim Serum Skin Plumping, Hosanna H2O Intensive z Antipodes. Głównymi składnikami serum są wyciąg z czarnej paproci Mamaku o odmładzającym działaniu na komórki oraz silny wyciąg z pestek winogron Sauvignon Blanc, działający jako przeciwutleniacz uszkodzonej skóry. Dla zainteresowanych wklejam cały skład.

Składniki (INCI): Lavendula angustifolia (lavender) destillate *, medullaris Cyathea (Mamaku czarny ekstrakt z liści paproci), vitis vinifera (Grape pestek winogron) Vinanza wyciąg, naticide (naturalne perservative), kaprylowego / kaprynowego, guma ksantanowa, olejki zapachowe olejowe Francuski olejek różany i kardamon: benzoesan benzylu **, alkohol cynamonowy **, cytral **, cytronelol **, d-limonen **, eugenol **, **, geraniol farnezol **, linalol **.
** Składnikiem olejku
* Certyfikowany składnik organiczny

Konsystencja serum jest dość lejąca się i niewielka ilość wystarcza do pokrycia całej twarzy. Co sprawia, że produkt jest naprawdę wydajny. A dozownik, czyli pipetka nie sprawia nam problemów i z łatwością wydobywa cały produkt z opakowania. *przy gęstej konsystencji bywają problemy już w połowie opakowania, tak jak przy serum z Yves Rocher*.

Odkąd włączyłam serum do mojej pielęgnacji pozbyłam się grudek z policzków, czoła i przez 2,5 miesiąca, bo na tyle wystarczyło mi opakowanie przy stosowaniu go dwa razy dziennie, nie musiałam się martwić o niespodzianki, które od czasu do czasu wyskakiwały mi na twarzy. Niestety, teraz mam efekt odstawienia, czyli tarka na czole powraca. Dlatego wiem, że na pewno wrócę do Hosanny i chętnie sięgnę po inne produkty marki Antipodes. Jednak nie są one bez wad, największą jest cena, a drugą dostępność. Chociaż ze wszystkim można sobie jakoś poradzić. 
Produkty Antipodes dostępne są na stronach feelunique, lookfantastic i beautybay. Na ostatniej są najtańsze, nawet bez "promocji".


*Na dziś to wszystko, wyszła krótka notka i dość chaotyczna, ale po tak długim czasie to zapomniałam jak się piszę. Przy następnym razie obiecuję poprawę!

Pozdrawiam i życzę wam przyjemniej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz