czwartek, 28 listopada 2013

Rossmanowskie łupy

I ja skusiłam się na promocję w Rossmannie.
Najbardziej na niej skorzystają moje usta. Zawsze nosiłam nudziaki i lekkie róże, ale chciałam coś w czerwieniach. Nie do końca mi się to udało.
Jak chcecie wiedzieć co kupiłam to zapraszam :)


1. Pomadka w kredce Astor - 016 Va Va Voum. Ładna ciepła czerwień. Mam jedną kredką w kolorku różowym i lubię ją, bo daje fajne uczucie takiej miękkości na ustach. Dlatego na promocji zdecydowałam się na inne kolory. Cena ok 15zł.

 2. Druga kredka to 002 Loved Up, i tu już poszłam klasycznie w nudziaka.
 3. Skusiłam się też na pomadkę Maybelline Colour Whispers 220 Lust for Blush. Brudny róż / fiolet. Zaciekawił mnie odcień. Kosztowała ok. 17zł.
 4. Ostatni produkt do ust to pomadka 14nasto godzinna od Maybeline , 110 Neverending Pink.
Koszt - ok 18zl.
 5. Sięgnęłam po raz pierwszy po piaski od wibo, nr 1. Koszt ok 5zł.
 6. Nr 3.
 7. Ostatni produkt to podkład w musie od Max Factor Whipped Creme, 45 Worm Almond.
Czaiłam się na ten produkt od prawie miesiąca, aż w końcu uległam pokusie.
Z regularnej ceny 50zł, został przeceniony na 30zł.
A wy coś kupiłyście, jeśli tak to pochwalcie się w komentarzach!

Pozdrawiam, 
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz