sobota, 14 grudnia 2013

Świąteczna Wishlista

Za 11 dni ŚWIĘTA!!
Macie już upatrzone prezenty?

Ja myślę, że tak, chociaż na razie nikt nie pytał się o moje preferencje <chlip> to i tak postanowiłam sporządzić sobie listę chciejstw, jakbym ich nie dostała to będę mieć już zapisane co chciałabym sobie w najbliższym czasie kupić :)



1) Przy ostatniej, a zarazem pierwszej liście napisałam, że chciałabym aparat. To chciejstwo się niedawno spełniło, więc teraz chciałabym nowy obiektyw i lampę błyskową. Ochhh :)
Obiektyw taka zwykła 50tka by mnie zadowoliła. Przed świętami się na nią nie skuszę, ale w styczniu/lutym to już na bank.
Źródło
A lampa to jeszcze jest niezidentyfikowana.

2) Jak już kiedyś wspomniałam jestem uzależniona od cieni do powiek. I mimo, że ostatnimi czasy maluję się jednymi kolorami to i tak chciałabym coś nowego.
Wciąż po głowie chodzi mi Naked 2 (chociaż już zaopatrzyłam się w Basic i Naked 1) i jak tu zadowolić kobietę??
Źródło

I tak wiem, że wyszła już 3, ale ja i róże na powiekach to dwie różne sprawy, chociaż ostatnimi czasy się do nich przekonuję za sprawą Nude'tude od theBalm.

3) A jak już jesteśmy przy cieniach to PRAGNĘ cieni MAKE UP GEEK.
Już 2 razy podchodziłam do zakupu, ale nie lubię płacić za przesyłkę równowartości 3 cieni. TO TAKI BÓL. Może po świętach się zdecyduję na kilka kolorów.

Wszystkie kolory są śliczne, ale ja nie jestem na tyle odważna, żeby intensywny kolor nosić na co dzień.
Źródło
4) Dalej marzy mi się toaletka, ale nie znalazłam takiej, która skradłaby moje serce. :(


A wy co chciałybyście dostać?


Pozdrawiam,
Karolina!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz