czwartek, 6 lutego 2014

52 / 104



Pewnie większość z was słyszała o akcji przeczytania 52 książek w roku, po 1 na tydzień. Oraz o 104 obejrzanych filmach.
Od dwóch lat próbuję zmierzyć się z tymi wyzwaniami.
I jak z filmami nie mam problemów (szkoda, że seriale się nie liczą, bo liczba podskoczyłaby mi dwukrotnie), tak mimo, że kocham książki nie miałam jeszcze okazji przeczytać 52! Dawałam radę przeczytać 30-40 książek. Mam nadzieję, że w tym roku mi się uda!


A wy podejmujecie wyzwanie? 


W swojej domowej biblioteczce mam trochę nowych pozycji, trochę starych, których jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Teraz nadchodzi ich czas!

Co miesiąc mam zamiar dzielić się z wami moimi osiągnięciami, bo mam nadzieję, że dzięki temu bardziej się zmobilizuję do czytania! Mimo, że kocham książki to ostatnio nie potrafię zorganizować sobie czasu na czytanie. :((( I w styczniu sobie pofolgowałam, więc teraz muszę nadrobić zaległości!

Na pierwszy ogień z tych książek idzie Niezbędnik Obserwatorów Gwiazd!
 Jeśli i wy przyłączacie się do ,,akcji'' dajcie znać w komentarzach. Możecie też polecić mi swoje ulubione książki! Będę za to bardzo wdzięczna!

Pozdrawiam,
Karolina

2 komentarze:

  1. Też wyznaczyłam sobie to wyzwanie na 2014, bo w zeszłym roku przeczytałam żenująco mało, raptem16 :) To znaczy z filmami nie mam najmniejszego problemu, bo ja potrafię w wolne dni i 5 obejrzeć, ale książki wymagają lepszej organizacji. Jak na razie idzie mi nieźle, 4 przeczytane, a 5 w trakcie :)
    Czytałaś może Emilly Giffin? Świetnie się czyta, autorka ma bardzo fajny styl. Poza tym teraz czytam Becketta, czyli kryminały. Jego książki łyka się w 2-3 dni ;)
    Trzymam za nas kciuki i będę wypatrywać postów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z filmami też nie mam problemów, wolny wieczór i 2-3 idą, teraz mam już 15. A ostatnio nic nie oglądałam.
      Za to książki - żenada roku. Tylko jedna. Ale zaczęłam już Niezbędnik czytać :)
      Becketta UWIELBIAM! Całą serie przeczytałam w mgnieniu oka, może czas wrócić to podbije sobie trochę statystyki
      Ogólnie kocham kryminały i je czyta mi się bardzo szybko :)
      Mam nadzieję, że w tym roku UDA NAM SIĘ OSIĄGNĄĆ CEL! A nawet i więcej!

      Usuń