piątek, 3 maja 2013

Bondowska kolekcja OPI

Jakiś czas temu wspomniałam o nowej kolekcji piaskowych lakierów od OPI, które są inspirowane Dziewczynami Bonda.
Jakiś czas temu zawitała do mnie paka za oceanu ze sklepu VictoriasBeauty, a w środku znalazłam, lakiery które oczywiście sama zamówiłam xD
Jak wcześniej pisałam, że zamówiłam dwa tak domówiłam jeszcze 3:) I takim oto sposobem posiadam 5 z 6 lakierów. Bo jak to kobieta nie wiedziałam na co się zdecydować.
Vesper, Jinx, Pussy Galore, Honey Rider, Tiffany Case



Moja kolekcja piasków OPI. Góra lewa strona: Pussy Galore, Honey Rider,What Wizardy is This, Tiffany Case, Get Your Number. Dól lewa: Stay the Night, Vesper, Can't Let Go, The Impossible, Jinx

Co o nich myślicie?
Macie, któryś w swojej kolecji?

Pozdrawiam,
Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz