czwartek, 23 maja 2013

Napad na Naturę

Jako, że Natura i Rossmann w moim mieście są na przeciw siebie, nie sposób dziś było przejść obok tej drogerii obojętnie.
Jeszcze z rana przeglądałam allegro i trafiłam na dość tanie bronzery Pupy (tanie, bo ok 46-50zł) i szczerze jak na Pupę to była mega niska cena. Poszłam, więc z ciekawości do Natury, żeby porównać cenę i w sklepie stacjonarnym kosztują one 55zł, więc oszczędność przy zamawianiu przez allegro byłaby niewielka, a do tego zawsze istnieje ryzyko uszkodzenia podczas transportu.
Bronzery pochodzą z najnowszej kolekcji Safari i naprawdę nie wiem czemu tyle kosztują Bo nie mają opakowania? Nie wiem. Ich gramatura jest standardowa 14g. A w kolekcji są dwa odcienie.
Ciężko mi było się zdecydować, bo jeden jest delikatny i lekki, taki na wiosnę, żeby podkreślić bladawe lico. A drugi to piękny brąz, w sam raz na lato do podkreślenia opalonego polika lub dla osób, które mają ciemną karnację.
Z natury jestem bladą osobą, ale latem to robię się normalnie czarna, a dużo czasu mi do tego nie potrzeba. Chociaż i tak lubię leżeć na plaży i wystawiać się do słońca (jako dziecko nie wychodziłam z wody, to teraz nadrabiam plażowaniem).



Trochę się obkupiłam, ale przed wyrzutami sumienia powstrzymuje to, że niedługo Dzień Dziecka i uznajmy, że to mój prezent dla siebie z tej o oto okazji :)
Myślę też, że jeden z bronzerów oddam mamie, bo Dzień Matki :) I tę okazję będę miła już załatwioną!
Pierwszy bronzer to Pupa Desert Bronzing Powder 002, delikatny, jasny brąz,
Pupa, Desert Bronzing Powder 002
 Drugi to Pupa Desert Bronzing Powder 003, cieplejszy, ciemniejszy brąz.
Pupa, Desert Bronzing Powder 003
 Oba pudry brązujące kosztują po 55zł.

Jestem monotematyczna, więc znowu Pupa, 4SUN ALL IN ONE 004. Puder brązujący z filtrem SPF15.
Pupa, 4SUN ALL IN ONE 004



W opakowaniu mamy rozświetlacz, róż, dwa bronzery. Cena tego dobrodziejstwa to 87zł.
Ostatnim moim zakupem była woda perfumowana Beyonce Pulse NYC.

Pachnie naprawdę świeżo i przyjemnie. Cena 50ml to 110zł. A 30ml było za 87zł.

Co myślicie o tych produktach?
Macie, któryś z nich?

Pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz