niedziela, 23 marca 2014

BB cream na wiosnę

 Po raz pierwszy zobaczyłam go u znajomej w UK, zafascynowana nową formułą, bo do tej pory L'oreal jednak kojarzył mi się z bardziej ciężkimi produktami. I zbyt wysoką ceną w stosunku do jakości. Ale wypróbowałam i byłam zafascynowana, bo jak to taka biała substancja z lekkim ''piaskiem'' na moim bladym licu dopasowuje się do mnie. A jednak działa.


L'oreal Nude Magique BB cream 5 in 1, produkt dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych dla Light i Medium. Pierwsza dla bladolicych, druga dla osób o ciemniejszej pigmentacji twarzy. 
Produkt znajduje się w opakowaniu stojącym na nakrętce, przez co możemy tylko przypuszczać, że zużyjemy go całkowicie albo blisko końca bez potrzeby rozcinania opakowania. 
Produkt jest dość lejący się, więc trzeba uważać, żeby nie poleciało nam zbyt wiele i nie ubabrało wszystkiego dookoła. Mimo dość precyzyjnego aplikatora w kształcie dziubka.
 Krem jest dość lekki i dobrze stapia się z naszą skórą, również po przypudrowaniu długo się utrzymuje. Daje dość naturalny efekt.
 Gdy kupiłam i zaczęłam używać tego krem był wrzesień byłam jeszcze trochę opalona po wakacjach. Później odłożyłam go na półkę na rzecz innych podkładów i gdy ostatnio po niego sięgnęłam to się przeraziłam, bo zaczął mi się strasznie odcinać na szyi. Wrrr
I teraz zastanawiam się czy tak było, a ja ślepa i zafascynowana nowym produktem tego nie zauważyłam? Oby nie.
Produkt kupiłam na promocji ''Kup jeden, a drugi weź za 50%''. W cenie regularnej kosztował 10Funtów. Ja zapłaciłam 15 za dwa. W kolejce czeka jeszcze krem CC na zaczerwienienia.

Widziałam je już w naszych drogeriach i kosztują około 40zł.
Czy polecam? Tak, ale tylko dla osób, które nie są typowymi bladziochami i poszukują lekkiego krycia.

Miałyście? Próbowałyście?
Jak oceniacie?

Pozdrawiam,
Karola

2 komentarze:

  1. Chyba wkradł Ci się błąd, bo nie sądzę żeby miał kosztować 50 funciaków.
    Nie miałam go, ale wydaje mi się zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Chyba myślałam o 50zł i się rozpędziłam.
      Jak kosztował 50f to bym się załamała! :)

      Ojj jest na lato u mnie się nadaje, ale na zimę to straszę tapetą. ;/

      Usuń