piątek, 1 sierpnia 2014

TAG: Podróżnikiem być


Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale już wracam i postaram się być systematyczna. Powinnam sobie to wypisać na czole to może bym się w końcu lepiej motywowała.
Dziś chciałabym was zaprosić na krótki tag - PODRÓŻNIKIEM BYĆ.


1. Lubisz podróżować?

Uwielbiam podróżować, nie ważne czy to do miejsca oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o kilka kilometrów czy kilkaset. Zawsze jestem chętna do poznania nowych miejsc i jeśli trafi się spontaniczny wyjazd będę gotowa w kilka minut.

2. Wakacje spędzasz w Polsce czy zagranicą?

Teraz częściej wyjeżdżam na wakacje za granicę, bo zawsze mam pewność, że pogoda mi dopisze. Przez ostatnie kilka lat często też jeździłam do rodziny lub znajomych, którzy mieszkają za granicą :)
Jak byłam młodsza to jednak częściej wakacje spędzałam nad Bałtykiem i bardzo miło wspominam ten czas. Jedynie nie zawsze dopisywała mi pogoda.
Laguna Rosa, jezioro solne

3. Jakie państwo/miejscowość polecasz na wakacje?

Jeżeli chodzi o wakacje w Polsce to polecam Gdańsk, ładne plaże, niestety trochę tłoczno, ale za to jeśli pogoda pokrzyżuje plany na plażowanie to zawsze można przejść się po mieście i trochę pozwiedzać.
Jeśli chodzi o państwo to polecam Hiszpanie, wybrzeże Costa Blanca. Nie będę teraz obiektywna, bo właśnie stamtąd wróciłam Mają czyste piaszczyste plaże, pogoda dopisuje przez 320dni w roku, więc deszcze podczas wyjazdu nie straszne. A poza tym w hiszpańskich miastach i miasteczkach zawsze znajdzie się coś do roboty.
Najpiękniejszym miastem wg mnie jest Barcelona, którą naprawdę warto zwiedzić! Jednak leży na wybrzeżu Costa Brava, a tam pogoda bywa kapryśna, w tym tygodniu pada tam deszcz. 
Bardzo lubię też tureckie plaże na Riwierze Tureckiej, plaże są piaszczyste, a do tego widoki gór. Wakacje 2 w 1.

4. Miłe wspomnienia z wakacji?

Z wakacji mam same miłe wspomnienia :) Najgorsza zawsze bywa podróż, ale później jest już tylko lepiej. Najlepiej pamiętam chyba wakacje, które spędziłam wraz z rodziną przed maturą. 2 miesiące byczenia się na hiszpańskich plażach. Chyba przez to pałam taką miłością do Hiszpanii. 

5. Wakacje z rodziną czy samemu?

Zwykle jeżdżę na wakacje z rodziną. Ale jak mnie denerwują to marze, żeby w kolejną podróż wybrać się sama. Może w końcu się zdecyduję!

6. Mogłabyś wyruszyć w świat autostopem?

Ojj nie. Nie wyobrażam sobie takiej podróży. To nie dla mnie.

7. Plaża czy góry?

Zdecydowanie plaża. Góry zostawiam na zimę.

8. Sklepy czy łono natury?

A nie można tego połączyć? Lubię spędzać czas na dworze, zwiedzając nowe miejsca. A do tego często zahaczam o sklepy, żeby sprawdzić co mają w danym miejscu. Zwłaszcza na wakacyjnych wyprzedażach.

9. Wakacje zaplanowane czy na spontanie?

Jestem za wakacjami zaplanowanymi. Nie muszą to być wakacje zorganizowane przez biura podróży, ale jednak trochę przemyślane powinny być.

10. Daje Ci 2000 euro na wakacje, gdzie się wybierzesz?

W tej chwili to nie starczy na moją "wymarzoną" podróż, czy mogę poczekać i wydać to na zimową podróż? Wtedy bilety do Ameryki Południowej są tańsze i 2000€ mogłoby mi wystarczyć. Brazylia/Argentyna!

11. Upamiętniasz wakacje na zdjęciach?

Oczywiście. Częściej widoki, miejsca niż siebie.

12. Jak wakacje to tylko...?

Zagranica, bo pogoda jest pewna.

13. Namiot czy hotel pięciogwiazdkowy?

 Jeżeli wakacje w Turcji/Tunezji/Egipcie i podobnych państwach to jednak hotel pięciogwiazdkowy. W innych krajach wystarczy mniej. 
Pod namiot jeździłam jak byłam mała i jakoś taka forma wakacji nie przypadła mi do gustu.

2 komentarze:

  1. Nareszcie wróciłaś :) Takie wakacje w większej ekipie to fajna sprawa, a już dwa miesiące w Hiszpanii to naprawdę świetna przygoda. Może kiedyś też się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, że jestem, bo brakowało mi bloga.
      Wakacje w ekipie są fajne, bo nigdy nie ma czasu na nudę. :)

      Usuń