środa, 25 stycznia 2017

Mini ściąga, czyli które firmy wysyłają bezpośrednio od siebie - update

Hej!
Ten post jest kontynuacją posta o zakupach, więc jeśli jeszcze nie macie ich dość to dzisiaj powiem wam, gdzie można kupić kosmetyki bezpośrednio ze strony producenta.




 Na pierwszy ogień Anastasia Beverly Hills. Tak, w ABH można kupić bezpośrednio. Nie wierzysz? A jednak! Niestety haczyk jest taki, że przesyłka kosztuje 17,95$, ałć. Żeby zakupy się opłaciły powinnyśmy kupić trochę więcej, więc większe jest prawdopodobieństwo, że przesyłka trafi do Urzędu Celnego na oclenie.
Ale tu mam też dobrą wiadomość, ABH planuje otworzyć swoje sklepy w Europie + magazyn wysyłkowy, więc zakupy będą bezcłowe :) Mam nadzieję, że to nastąpi w niedalekiej przyszłości, bo bardzo tego wyczekuję.


Color Pop, do tej pory firma ta słynęła z rozświetlaczy w musie. Ostatnio zrobiło się o nich głośniej, w swoim asortymencie mają już pojedyncze cienie, masę pomadek, kredek i wszystkiego co sobie można wymyślić do oczu, ust i policzków. Ja na razie skusiłam się na płynne pomadki w wykończeniu matte oraz satin. Ale podejrzewam, że coś jeszcze niedługo do mnie przyleci.
Jeśli planujecie zakupy jakiś kosmetyków z CP wejdźcie na ich stronę. Przesyłka kosztuje 9,99$, jednak przy zamówieniach powyżej 50$ przesyłka do Polski jest darmowa.

Morphe Brushesh, jeśli na stronach pośredników nie znalazłaś tego co potrzebujesz z MB to jest jeszcze opcja zakupu z ich strony. Jednakże z tego co widziałam to przesyłka (a na pewno przesyłka dużej palety) wynosi ponad 20$.



*MakeupGeek do tej pory wysyłał przesyłki prawie po całym świecie, jednak w połowie grudnia w związku ze zmianą prawa importowego tymczasowo zawiesili wysyłkę do Europy. Mam nadzieję, że to szybko minie, bo ze wszystkich kosmetyków MUG jestem bardzo zadowolona.
W zależności od wielkości zamówienia przesyłka kosztowała od 6.99$ w górę. 


Tarte, jestem w szoku, bo odkryłam to dość niedawno. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale wiem, że to się niedługo zmieni. Bo mimo, że sporo nowych produktów w tej chwili jest wyprzedanych to i tak myślę, że warto tam zaglądać i sprawdzać. Przesyłka kosztuje ok. 70zł (15-16$), jednak przy zakupach od 325zł (80$) jest ona darmowa, chyba, że wybierzemy jakiś super express to wtedy nadal jest płatna.

 
Kolejne zakupy możemy zrobić na stronie Jouer, przesyłka do Polski kosztuje 15$. Marka ma świetne pomadki w płynie i boskie rozświetlacze. Na razie tyle mogę o nich powiedzieć, bo tylko to przetestowałam i polecam :)

Martii przypomniała mi, że Kylie Cosmetics również wysyła do Polski. Koszt wysyłki to 14,95$, jeśli zamówienie jest do 60$. Powyżej 60$ przesyłka jest darmowa.
To niestety wszystkie znane mi możliwości zakupu. Z części z nich korzystałam, a z innych dopiero planuję. Jeśli jednak ani tutaj, ani w poprzednim poście nie znalazłaś interesujących cię kosmetyków to jest jeszcze opcja 3. O której dowiesz się w kolejnym poście. Już niedługo :)

Jeśli znasz jeszcze jakieś marki, które wysyłają bezpośrednio ze swoich stron to daj mi niżej znać. Będę wdzięczna :)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz