sobota, 2 marca 2013

Kulturowo #1

Dziś już 2 marca! Jak ten czas szybko leci! Fajnie, że coraz szybciej zbliżamy się do wiosny. Ale przecież niedawno zaczął się ten rok, a tu już 3 miesiąc mamy! WOW!
Ale nie przeciągając, w minionym miesiącu na mój ekran trafiło kilka nowym pozycji.

Źródło


Pewnego dnia na HBO natrafiłam na "Giganci ze stali" stary film, ale do tej pory nie miałam okazji go zobaczyć. Po pierwsze gra tu Hugh Jackman! Gatunek filmu to dramat, akcja, sci-fi, a do tego nadaje się do oglądnięcia z dzieckiem, ja oglądałam go z bratem, któremu bardzo spodobały się efekty specjalne! Fabuła jest dość przewidywalna, ale film naprawdę jest wart obejrzenia. Bo nigdzie nie zobaczymy czegoś takiego.
Źródło
 Kolejnym obejrzanym przeze mnie filmem było "Niemożliwe". Wcześniej nie przeczytałam opisu filmu, wiedziałam tylko, że główna aktorka ( Naomi Watts) za tą rolę została nominowana do Oscara. Film to prawdziwy dramat, bo 5osobową rodzinę w czasie wakacji spotyka prawdziwa tragedia jaką jest tsunami. Przez falę rodzina się rozdziela, a gdy wszystko się uspokaja nie wiedzą czy pozostali żyją, ale nie tracą nadziei. Naprawdę wzruszająca historia o losach rodziny. Naomi spisała się naprawdę świetnie, ale i grający najstarszego syna Tom Holland był równie dobry. Jeśli jeszcze nie widzieliście tego filmu to naprawdę polecam
 
Źródło
Kolejny film nominowany do Oscara to "Nędznicy"! Niestety nie wygrał w kategorii filmu, ale zdobył 3 inne Oscary. Anna Hathaway za najlepszą aktorkę drugoplanową, za najlepszą charakteryzację i najlepszy dźwięk. Wiedziałam, że jest to musical, ale myślałam, że śpiewanie będzie przeplatane z normalnymi rozmowami. Jakże się myliłam! Film jest strasznie długi, ale szczerze... Bardzo mi się podobał, ciekawa historia, fajnie opowiedziana, w bardzo oryginalny sposób. Jednak trzeba się do tego przekonać!  Naprawdę polecam!
Źródło

"Poradnik pozytywnego myślenia" zgarnął 8 nominacji, niestety w ostateczności Oscara dostała tylko Jennifer Lawrence dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej. Bardzo lubię Jennifer jak i Bradley'a, więc bardzo długo czekałam, aż ten film pojawi się w naszych kinach.
Poznajemy historię Patta, który w swoim życiu stracił już wszystko, po wyjściu ze szpitala wprowadza się do rodziców, którzy próbują mu pomóc w trudnej sytuacji. Pat wciąż pragnie zejść się ze swoją żoną, ale... na swojej drodze spotyka Tiffany, która w swoim młodym życiu przeszła już wiele. Więcej tu dramatu niż komedii, ale film jest wart obejrzenia!
Źródło
"Django" w zeszłą niedzielą zgarnął tylko 2 z 5 Oscarów. Quentin Tarantino dostał za go za Najlepszy scenariusz oryginalny, a Christoph Waltz za Najlepszego aktora drugoplanowego (zagrał naprawdę świetnie). Akcja filmu rozgrywa się 2 lata przed Wojną Secesyjną, gdy w Ameryce byli jeszcze niewolnicy. Nie jestem fanką Westernów, ale gdyby wszystkie były podobne do tego, to chyba byłby to mój ulubiony gatunek! Rewelacja! Momentami zabawny, czasami grubo przekoloryzowany film! W sam raz na sobotnie wieczory! Nie będę tu dużo opowiadać, bo stracicie całą frajdę oglądania! Ale jak w większości filmów wiem co się może zdarzy (i się nie mylę) tu miałam problem, żeby wiedzieć co tam dalej wymyślili.

Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz