poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Organique Sugar peeling Chocalate

 Witajcie!
Dzisiaj chciałabym zaprosić was na trochę spóźniony wpis o Sugar Peeling Chocolate z Organique.
Spóźnioną, bo peeling dawno się skończył, a ja jeszcze o nim nie wspomniałam.

Swój peeling wyciągnęłam z jednego z Boxów, teraz nie pamiętam tylko czy był to Glossy czy Shiny.
Opakowanie zawierało 100ml produktu. Z tego co wiem to pełnowymiarowe opakowanie zawiera 200ml produktu i kosztuje 59,90zł. Jak na peeling to moim zdaniem dość sporo. Jednak, gdyby działał cuda to można by i tyle wydać, ale czy tak właśnie jest w tym przypadku?
 Co to tego ''pana'' mam mieszana uczucia.
1. Z jego wyglądem miałam mały problem, bo prezentuje się dość specyficznie, nie wiem czemu ale od razu skojarzył mi się z... kupą. I ciężko było mi to później wybić z głowy. -
2. Drobinki nie są duże, ale dobrze ścierają. Czasami nawet za dobrze. Bo jak sobie potarłam to mi później uczulenie wyszło. +
3. Jego wydajność nie jest zadowalająca. -
4. Za to pięknie pachnie. Bo ja po prostu uwielbiam czekoladę! +
5. Fajne opakowanie. + Ale słoiczek można kupić osobno.
6. Zawiera parafinę, więc pozostawia na skórze delikatną warstwę. -
I już widać czemu mam mieszane uczucia.
Sama raczej nie kupię go ponownie, bo znam peelingi za niższą cenę, które zrobią to samo.
Temu panu na razie podziękuje, ale może skuszę się na inny zapach?
Może kiedyś.

A wy co o nim myślicie?
Miałyście? Sprawdził się u was?

3 komentarze:

  1. Mam coraz większą ochotę na ich kosmetyki. Może peeling nie należy do najtańszych, ale skoro tak przyjemnie pachnie, to może się skuszę.
    Szkoda, że nie mają sklepu online ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ja też boleję nad brakiem ich sklepu online :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepy online są naprawdę wygodne.
      Na szczęście moje albo i też nie, bo portfel boli. Sklep mam dość blisko, bo mieści się ok 20km ode mnie.

      Usuń